close
And I love you so

The people ask me how

How I live till now

I tell them I don't know

I guess they understand

How lonely life has been

But life began again

The day you took my hand



And yes I know how lonely life can be

The shadows follow me

And the night won't set me free

But I don't let the evening get me down

Now that you're around me



And you love me too

Your thoughts are just for me

You set my spirit free

I'm happy that you do

The book of life is brief

And once a page is read

All but love is dead

That is my belief



And I love you so

The people ask me how

How I live till now

I tell them I don't know



我是如此愛你

有人問我

我是怎麼活到現在的

我說我也不曉得

我想他們應該知道

人生是多麼寂寞

但人生又重新開始

從你牽著我的手開始



我也知道人生是如此寂寞

陰影跟隨著我

黑夜也不放過我

但我不會因為夜晚而消沉

因為你在我身旁



你也愛著我

你所想的都是為了我

你釋放了我的靈魂

我很高興你所做的

生命之書是簡短的

書一旦被讀完

除了愛,一切都不復存在

那是我深信的



我是如此愛你

有人問我

我是怎麼活到現在的

我說我也不曉得
arrow
arrow
    全站熱搜

    ㊣豬豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()